.........

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ








Ποια ζωάκια ζουν μέσα και γύρω από το σχολείο μας;;;;;
🐢                                               

Με αυτή τη δραστηριότητα θα ανακαλύψουμε τα ζωάκια που ζουν στο χώρο του σχολείου!!
🐹 

Αφού τα ανακαλύψουμε, κάθε μαθητής θα επιλέξει ένα ζωάκι και να φτιάξει μια αφίσα για το συγκεκριμένο ζωάκι. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφοροι τρόποι καταγραφής δεδομένων, όπως ζωγραφική, φωτογράφηση, σημειώσεις.
🐻

Έννοιες/δεξιότητες: Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον, βιοποικιλότητα στο κοντινό περιβάλλον

Στόχος: 
Στο τέλος της δραστηριότητας τα παιδιά οφείλουν να είναι σε θέση:
• να ονομάσουν διάφορα είδη ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τους διάφορους τύπους βιοτόπων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τα διάφορα μέρη του σώματος κάποιων ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να συσχετίσουν τα χαρακτηριστικά των ζωυφίων με το βιότοπο που προτιμούν.
🐕  



ΟΔΗΓΙΕΣ:


  1. Στο τετράδιο γενικών-θεμάτων βάζω μεγάλη ημερομηνία.                          
  2. Βάζω τίτλο: Ποια ζωάκια ζουν μέσα και γύρω από το σχολείο μας                                        
  3. Αντιγράφουμε τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντάμε.                                                     
  4.  Πιθανή επιλογή ερωτήσεων για την έρευνα
    • Πού θα βρούμε ζώα;
    • Ποια είναι τα καλύτερα μέρη για να ζήσουν  τα ζώα;
    • Πώς είναι τα ζώα που βρήκαμε;
    • Είναι όλα ίδια;
    • Ποια ζώα βρήκαμε;
    • Σε τι τύπο βιότοπου βρήκαμε τα ζώα;
    • Ποια ζώα είναι «επισκέπτες» στο χώρο του σχολείου;

  5. Καταγράφουμε σε στήλη όσα περισσότερα ζωάκια σκεφτούμε.                                         
  6. Zωγραφίζουμε ή φτιάχνουμε κολάζ φωτογραφιών με το ζωάκι, σε μια κόλα Α4  και βάζουμε τίτλο το όνομα του ζώου με μεγάλα γράμματα.                                                                
  7. Σε μια κόλα Α4 αντιγράφουμε τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντάμε.(χρησιμοποιούμε μεγάλα γράμματα)                                                                                           
    • Πού ζει;
    • Τι μήκος έχει;
    • Πόσα πόδια διαθέτει;
    • Τι χρώμα/τα έχει;     
    • Έχει κεφάλι;
    • Έχει ουρά;
    • Τι συνηθίζει να τρώει;
    • Έχει αλληλεπίδραση με τα παιδιά του σχολείου;                                                                                
  8.  Τραβάμε  μια καθαρή και ευδιάκριτη φωτογραφία με τις δύο κόλλες Α4 μαζί (κολλητά).                                                  
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!           
😊      😊      😊

                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου