Ποια ζωάκια ζουν μέσα και γύρω από το σχολείο μας;;;;;
🐢
Με αυτή τη δραστηριότητα θα ανακαλύψουμε τα ζωάκια που ζουν στο χώρο του σχολείου!!
🐹
Αφού τα ανακαλύψουμε, κάθε μαθητής θα επιλέξει ένα ζωάκι και να φτιάξει μια αφίσα για το συγκεκριμένο ζωάκι. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφοροι τρόποι καταγραφής δεδομένων, όπως ζωγραφική, φωτογράφηση, σημειώσεις.
🐻
Έννοιες/δεξιότητες: Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον, βιοποικιλότητα στο κοντινό περιβάλλον
Στόχος:
Στο τέλος της δραστηριότητας τα παιδιά οφείλουν να είναι σε θέση:
• να ονομάσουν διάφορα είδη ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τους διάφορους τύπους βιοτόπων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τα διάφορα μέρη του σώματος κάποιων ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να συσχετίσουν τα χαρακτηριστικά των ζωυφίων με το βιότοπο που προτιμούν.
🐕
ΟΔΗΓΙΕΣ:
🐢
Με αυτή τη δραστηριότητα θα ανακαλύψουμε τα ζωάκια που ζουν στο χώρο του σχολείου!!
🐹
Αφού τα ανακαλύψουμε, κάθε μαθητής θα επιλέξει ένα ζωάκι και να φτιάξει μια αφίσα για το συγκεκριμένο ζωάκι. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφοροι τρόποι καταγραφής δεδομένων, όπως ζωγραφική, φωτογράφηση, σημειώσεις.
🐻
Έννοιες/δεξιότητες: Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον, βιοποικιλότητα στο κοντινό περιβάλλον
Στόχος:
Στο τέλος της δραστηριότητας τα παιδιά οφείλουν να είναι σε θέση:
• να ονομάσουν διάφορα είδη ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τους διάφορους τύπους βιοτόπων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να αναγνωρίσουν τα διάφορα μέρη του σώματος κάποιων ζώων που βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου,
• να συσχετίσουν τα χαρακτηριστικά των ζωυφίων με το βιότοπο που προτιμούν.
🐕
ΟΔΗΓΙΕΣ:
- Στο τετράδιο γενικών-θεμάτων βάζω μεγάλη ημερομηνία.
- Βάζω τίτλο: Ποια ζωάκια ζουν μέσα και γύρω από το σχολείο μας
- Αντιγράφουμε τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντάμε.
- Καταγράφουμε σε στήλη όσα περισσότερα ζωάκια σκεφτούμε.
- Zωγραφίζουμε ή φτιάχνουμε κολάζ φωτογραφιών με το ζωάκι, σε μια κόλα Α4 και βάζουμε τίτλο το όνομα του ζώου με μεγάλα γράμματα.
- Σε μια κόλα Α4 αντιγράφουμε τις παρακάτω ερωτήσεις και τις απαντάμε.(χρησιμοποιούμε μεγάλα γράμματα)
- Πού ζει;
- Τι μήκος έχει;
- Πόσα πόδια διαθέτει;
- Τι χρώμα/τα έχει;
- Έχει κεφάλι;
- Έχει ουρά;
- Τι συνηθίζει να τρώει;
- Έχει αλληλεπίδραση με τα παιδιά του σχολείου;
- Τραβάμε μια καθαρή και ευδιάκριτη φωτογραφία με τις δύο κόλλες Α4 μαζί (κολλητά).
Πιθανή επιλογή ερωτήσεων για την έρευνα:
• Πού θα βρούμε ζώα;• Ποια είναι τα καλύτερα μέρη για να ζήσουν τα ζώα;
• Πώς είναι τα ζώα που βρήκαμε;
• Είναι όλα ίδια;
• Ποια ζώα βρήκαμε;
• Σε τι τύπο βιότοπου βρήκαμε τα ζώα;
• Ποια ζώα είναι «επισκέπτες» στο χώρο του σχολείου;
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!
😊 😊 😊
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου